torstai 12. joulukuuta 2019

TAITEESTA TYÖTÄ joulukalenterin luukku 12.

Haluan kertoa, mitä teen TAITEESTA TYÖTÄ hankkeessa. Tänään olen SEKKissä töissä koko päivä.


Olen yksi meistä

Olin Eurassa Eurajokea kuvaamassa ja sitten äänittämässä kahden ympäristöasiantuntijan puhetta. 





Olen ollut Eurajoella Sydänmaan koululla kuvaamassa ja äänittämässä elokuvaa. Eurajoen elokuva oli hyvä. Eurajoen äänittäminen ja kuvaus meni hyvin.  Äänittäminen oli kivaa ja kuvaukset olivat hyvät. 





Lapsien kanssa ja aikuisten kanssa oli kiva tehdä yhteistyötä.


Olen ollut ikääntyneiden kehitysvammaisten muistelupiirissä apulaisena ja SEKKissä Arin apurina. Keijosta kirjoitetaan kirjaa. Olimme Siskon synttäri juhlissa. 



Siskon synttäreillä


Olin asiakkaan oikeuksien päivässä esiintymässä. Perustimme keikan jälkeen oman HPNN ryhmä. Teemme musiikielokuvaa.



Meidän HPNN ryhmä


Olin Kankaanpäässä kaksi kertaa vertaisohjaajana. 


Tehtäviini kuuluu



  • Me Itse sihteerinä oleminen
  • MEKA TV kuvaussihteerinä ja vertaisohjaajana toimiminen
  • Arin apulaisena toimiminen
  • Animaatioden tekeminen
  • Kuvankäsittely
  • Arkistointi

Olen tykännyt näistä kaikista hommista
Joo oisi kiva jos työt Arilla työt jatkuisi mulla.


Meidän teatteri

Teatterijuttu merkitseen tosi paljon hyviä asioita ja Teatteri jutussa tahdon olla aina mukana.


Julkaisimme SEKKissä tänään kaksi teatterijuttua.


Ensimmäinen oli lyhytelokuva Lavian teatteri iltamista.






Toinen on meidän Taivaanrannan tuolla puolen esitys 9.12.2019.




On ollut hyvä ja kiva vuosi.   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti