maanantai 27. huhtikuuta 2020

Viikonlopputerveisiä Satakunnan meikäläisiltä

Maanantaina kokoontui taas pieni #taiteestatyötä ohjausryhmä Messengerissä suunnittelemaan tulevaa viikkoa ja kertomaan viikonlopun kuulumisia. Samalla kokeiltiin ja tutkittiin etäyhteyksien salaisuuksia ja vähän muutakin. Näistä vähän myöhemmin. Millaisia mietteitä porukoilla oli viikonloppuna?

Tiian viikonlopputunnelmia valokuvana.

Jaana - juttua Messengerissä


Viime viikolla oli aika työntäytteinen viikko,
kun tehtiin kaikkia etätöitä.
Nyt sai viikonloppuna meni ihan hyvin kiitos.
Lenkkeiltiin, tehtiin "testimunkkeja"  
ja katsottiin televisiota.



Jaanalta Mese-terveisiä

Samu Kankaanpäästä


Messenger terveisiä lähetti
myös Samu Kankaanpäästä.

Hyvin oli viikonloppu mennyt.

Samu lähetti Mese-terveisiä Kankaanpäästä

Eija Porista


Eijan kanssa vaihdettiin 
viikonloppuna Messenterijuttuja
ja soitettiin WhatApps videopuhelu.


Keskusteltiin myös tulevan elokuvan kuvaussuunnitteluista.

Neiti Eija Aurinkoinen

Santerin viikonloppu mietteitä


Ajatelin tehdä uuden blogin,
kun on tekemisen puutetta, 
joten nyt kirjoitan sen. 

Porin meikäläisille kuuluu hyvää. 
Minullekin kuuluu hyvää, 
mutta varsinkin viikoloput 
alkaa olla pitkiä, 
kun tuntuu että viikot 
on pelkkää viikonloppua. 

Odotan töihin pääsyä kauheasti, 
että näkisi työkaverit,
pääsisi tekemään töitä ja tienamaan rahaa. 
Pystyisi ostamaan sitten vaikka Ässien fanituotteita.  

Suomen hallitus on pääosin onnistunut 
koronan rajotuksissa, 
mutta yhtä hommaa minä ihmetelen suuresti,
että aika äkkiä avattiin Uusimaa.

Mutta se siitä ja olla kuulolla,
että mitä hallitus päättää koulujen 
ja kehitysvammaisten työtoimintojen aukiolosta.

Siitä kuullaan lisää ennen vappua.

Tsemppiä kaikille.
Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu 
ja tätä muistelen vuoden päästä kaiholla. 

Jos ei kuulla enää ennen Vappua, 
niin Hyvää Vappua kaikille.

Santeri Saarinen
Porin Me Itse

Santeri ja hirvi

Raumalta terveisiä


Timo lähetti Raumalta kuvan viikonlopputoiminnasta

Samulin terveiset Harjavallasta

Hei kaikki tässä olisi päivitystä tilanteeseen. 
Olemme ryhmäni kanssa tauolla
johtuen Korona tilanteesta


Suurin osa ryhmämme jäsenistä on kotona. 

Minä itse olen töissä
Harjavallan Woimaamossa, 

jota ei ole suljettu.

Tällä hetkellä täällä on kaikki hyvin,
Olette kaikki minun ajatuksissani, 
vaikkemme juuri nyt näe.
En päivääkään vaihtaisi pois.

Mukavaa kevättä teille kaikille ja voikaa hyvin .
Muistakaa ulkoilla ja nauttia keväästä. 

Kyllä tämä tästä joskus helpottaa 
ja pääsemme normaaliin elämänrytmiin.

Samuli Palmu

Samulin mietteitä Harjavallasta

Jasminin korona päiväkirjat 25.-26.4.2020 Huittinen


25.4.2020


Minun päivässäni ei ollut mitään erikoista.
Kävin Huhkolassa allekirjoittamassa
jonkun palkka lapun. 
Sitten minä ajoin kaupalle 
ja ostin sieltä mitä ostin.

Menin käymään tuolla Paulalla 
ja olin vähän aikaa siellä. 
Sitten minä menin kotia 
ja olin vaan ihan rauhallisesti.

Juttelin yhden tyypin kanssa pitkään. 
Me vaan viestiteltiin, 
vaihdettiin paljon kuulumisia 
ja siinä se minun päivä olikin....!!!

Siinä se minun päivä olikin...

26.4.2020


Tänään heräsin joskus kello 9:00,
koska mun yksi minun kaveri herätti minut,
kun se soitti minulle.
Tottahan toki minä sitten nousin sängystä
ja sitten juteltiin niitä näitä 
ja sitten mun oli ihan pakko lopettaa, 
kun kello alko olla jo iltapäivässä

En ollut syönyt aamupalaa, 
oli ihan pakko syödä. 
Sitten minä juttelin taas yhden kivan tyypin kanssa 
ja sitten minä koitin pitää liveä, 
mutta ei onnistunnut, 
kun kukaan ei tullut.

Nyt minä lopetan. Moikka!


Jasmin Blomander Huittinen

Jasmin ja kaveri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti