perjantai 18. kesäkuuta 2021

Jasminin Porin ja Huittisten reissu 16.6.2021

Jasmin Blomander on yksi keskeisistä Taiteesta työtä -hankkeen ideoitsijoista ja toimijoista Huittisista. Jasminin elämässä puhaltavat nyt uudet tuulet, eikä hän enää asu Satakunnassa eikä toimi Satakunnan meikäläisten eikä Taiteesta työtä keskeisenä toimijana. Jasmin on nyt ainoa Satakunnan ulkopuolella asuva meikäläinen, joka on mukana Taiteesta työtä ohjausryhmässä.

Tässä nyt päivitetään vähän Jasminin kuulumisia.

Minä tulin tänään 16.6.2021 tänne Arin luokse

Minulta lähti juna Tampereelta 8:07
ja oli Porissa 9:35.
Ari oli minua vastassa Porin juna-asemalla. 

Me kävimme ekaksi Satasairaalalla
viemässä yhden laitteen 
ja sitten tulimme tänne SEKKiin
ja sain onneksi kupillisen kahvia
ja sitten minä aloin tekemään tätä blogia. 

Jasminin blogi tulossa


Me odotamme Arin kanssa Tiiaa
ja sen jälkeen menemme syömään Gomeeseen.

Lounaan jälkeen oli vähän joutoaikaa ja kävimme Kirjurin kivipuutarhassa



Sitten menemme käymään Otsolan kansalaisopistossa, 
missä tarvitaan kokemuspuhujia
ja sehän sopii minulle, oikein hyvin. 

Sitten sen jälkeen haemme Arin ja Tiian kanssa
Jaanan Kokemäen asemalta
ja sitten suuntaamme Huittista kohden.

Siellä käymme kaupassa
ja tapaamme Huittisten Hulivilit.
Grillaamme makkaraa
ja puhumme jotain mukavia. 

Huittisissa juttelimme joitain mukavia ja teimme Taiteesta työtä väliriiheä

Minulla on ollut mukava tulla tänne pitkästä aikaa,

Oli kiva nähdä Millaa SEKKissä, 
kun en ole nähnyt häntä vähään aikaan.
Ariakaan en ole nähnyt kuin viimeksi viime vuonna.

Nyt kun tuo korona on ollut aika kova,
niin ei ole voinut nähdä oikeastaan nähdä ketään.
Mutta nyt on hyvä aika nähdä,
kun täällä Porissa on hiukan parempi tilanne
kuin tuolla Tampereella. 

Minä olen asunut Tampereella 8 kuukautta
ja on ihan outoa lähteä käymään Huittisissa,
kun on tottunut tuohon isompaan paikkaan. 

Nyt minä taidan lopetella
ja toivottaa teille oikeen hyvää kesää,
aurinkoista sellaista. 

päivitetty: 16.6.2021 Pori
Jasmin Blomander klo: 10:55       


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti