tiistai 13. elokuuta 2024

Eijan kuulumisia ja menovinkkejä

Moi kaikki, täällä Porin meikäläisten varapuheenjohtaja Eija.

Monitaituri ja Kuuluvammaksi laulaja Eijalla on asiaa

Tuon Santerin blogin kommenttiin pieni lisäys.

Minäkin olen perjantaina 23.8.
Raumalla Sinisen Meren Juhlassa,
jossa minäkin olen mukana koko päivän myöskin
eli puheenjohtaja Santeri Saarinen ei ole yksin siellä.
Mennään sinne isolla porukalla bussilla.

Raumalla elokuvissa 23.8.2024

Minun kesälomani meni hyvin ja rauhallisemmin.

Olin viime viikon lauantaina 10.8. laivareissussa. 

Me itselle kuuluu hyvää ja kesäloma tuli ja meni taas.

Nyt ensi viikkoon.
Tiistaina meillä alkaa teatteri aamupäivällä
ja musiikkitreenit iltapäivällä.

Syksyn treeniohjelma

Nyt perjantaina olen Huittisissa
Jokirannan rokissa koko päivän.

Täällä kohtaat myös Eijan Tiian, Merjan, Arin ja Huittisten Hulivilien seurassa

Sanotaan nyt näin,

että perjantai 16.8. minun työpäivä.
Työni alkaa kello 11:00 ja päättyy noin kello 20:00,
se on oikeasti pitkä päivä.

Eija Railo
Porin meikäläisten varapuheejohtaja
Kuuluvammaksi musiikkiryhmä yhteisövastaava ja laulaja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti