torstai 12. toukokuuta 2022

Näin tehtiin Hei huhtikuu!

Pieni johdanto tässä HPNN blogiin

HPNN tekee musiikkivideoita joka kuukausi. Tässä teille

Hennan ja Eijan tunnelmat Huhtikuun musavideon teosta.


Ulkokuvaukset oli keskiviikkona ensin Hennan kanssa SEKKin lähistöllä.

Ja vielä illalla Ari ja Tiia kävivät kuvaamassa Kvistiluodolla.


Hei huhtikuu! Kevät on täällä!


Henna päivä 27.4.2022

Aamulla Ari ja Tiia haki mut Aurorasta klo 8.50 SEKKiin laulamaan ja äänittämään HPNN musiikkivideon huhtikuun kappaletta. 

Hennan laulut purkkiin


Mulla on tällä hetkellä hyvät tunnelmat ja tykkään tästä toiminnasta. Toivottavasti HPNN porukka pysyisi samana ja hieno juttu, kun Marjokin on päässyt laulamaan ja tutustumaan meidän toimintaan. 

Täytyy sanoa, että Osallisuus teatteri on kivaa ja mukavaa toimintaa ja sekä on kehittävää ja  saa ainakin rohkaista omia mielipiteitä ja saa paljon lisää esiintymiskokemusta. Meillä on niin loistava porukka sekä HPNN ja Osallisuus teatteri. 

Tänään meillä oli ruokana SEKKissä lihapullia ja spagettia ja se oli hyvää ruokaa. 

Minä olen ollut Osallisuus teatterissa alusta alkaen ja paljon olemme tehneet näytelmiä. Sitten perustettiin meidän 4 naisen musiikkiryhmä HPNN ja tässäkin olen ollut mukana alusta alkaen. Keikat on ollut mukavia ja on jännittänyt vähän. Jännitys kuuluu asiaan ja ainakin oon saanut aina hyvän kokemuksen. 

Mulla ei ole muuta tällä hetkellä kerrottavaa 

T: Henna Kangassalo

Henna antaa Eijalle puheenvuoron


Eijan päivä 28.4.2022

Aamulla Ari ja Tiia tulivat hakemaan minut klo 9.10 aikaan. Menimme ensin käymään kaupassa hakemassa ruokatarvikkeita.

Sen jälkeen mentiin Tekukorpen. Lauloin laulujani siellä- Sen jälkeen herkuteltiin ja juotin juomaa. Juttelimme mukavia. 

Sen jälkeen tulimme SEKKiin ja äänitettiin Huhtikuun lauluun kertosäkeitä. Myöhemmin syötiin ruokaa.

Iltapäivällä äänitettiin vielä minun rummut.

Rummut purkkiin


Me itse porukalle kuuluu hyvää tällä hetkellä. On ollut kiva päivä tänään.

Myös minä vietän vappua rauhallisissa merkeissä. Meillä töissä on ainakin vappujuhlat pitkästä aikaa sekä niitä vietetään rauhallista merkeissä, juodaan simaa ja syödään munkkia sekä vähän ohjelmaa on luvassa.

Minä olen aina ollut vappuna paljussa, myös joskus. 

Minä olen ollut alusta asti mukana Osallisuus teatterissa ja HPNN ryhmässä, siinäkin olen ollut mukana myöskin alusta asti mukana. Myöskin siihen HPNN ryhmään kuuluu minä, Tiia ja Henna, myös Elina ja Ari on myös siinä. Minulla ei ole mitään muuta sanottavaa enää tällä hetkellä. Tämmöstä tällä kertaa. 

Eija Railo

Ps. Ai niin ja maanantaina oli maanantaina näyttely meidän työpaikalla 2.5.2022 siellä oli esillä meidän musiikki juttujamme.  

Editointia 29.4. ja ensi-illassa 30.4.2022



Arvatkaas muuten, mistä kuukaudesta seuraava laulumme kertoo?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti