lauantai 19. maaliskuuta 2022

Tämän 11 viikon rapsaa tässä

Hei vaan, taas kirjoittelen tämän viikon rapsaa tässä

Tämä viikko alkoi 14.3. maanantaina Merikarvialla, jossa kerättiin Merikarvian video- ja mediaryhmän historiaa aamupäivällä. Iltapäivällä kävimme kävelemässä, valokuvaamassa ja potkukelkkailemassa Krookassa.

Työmatkalla Merikarvialla


Illalla Ari ja Jaana kävivät Kankaanpäässä.

15.3. tiistaina oli Osallisuus teatteri Monituotteessa. Ari, Henna ja Eija treenasi musiikkia ja muu teatteri treenasi pantomiimia. Sitten tehtiin vielä haastatteluita tulevaan näytelmäämme.

Iltapäivällä Arilla oli Ojantien animaatiokurssi.

16.3. keskiviikkona kuvasimme ja äänitimme maaliskuun musavideon Eijan ja Hennan kanssa SEKḰissä.

Musavideon äänitykset menossa

Eija kirjoitti päivästä blogin. 

Keskiviikko 16.3.2022

Hei kaikki me itse porukat, täällä varapuheen johtaja Eija Railo.

Aamulla Ari haki Hennan klo 8:45 sen jälkeen Ari haki minut Eijan kello 8:50. Sitten auton katolle laitettiin kamera kuvamaan ja menimme autolla eri reittejä. Myöhemmin tulimme Satakunnan Elävän Kuvan Keskukseen.

Sitten aloitimme äänityshommin. Minä ja Henna aloimme laulamaan maaliskuussa laulua. Myös kävimme ulkona kuvamassa. Ari kävi kaupassa hakemassa ruokaa spagetia ja jauhelihaa.

Myöhemmin rupesimme tekemään ruokaa, minä pyyhkäisin pöydän, laitoin lautaset, haarukat ja veitset pöytään.

Tämän jälkeen Henna alkoi tiskaamaan astiat ja minä kuvasin Hennaa, kun hän teki hommansa loppuun ja minä moppasin lattiaa. Se tulee minun ja Hennan musiikkivideoon tuo musiikki videojuttuun.

Sitten katsomme kuvia ja videota, mitä tulee minun ja hennan Musiikki videollemme. Teimme myös TikTok videon tästä.

@mediaakaikille HPNN musiikkiryhmältä tulossa maaliskuussa uusi musiikkivideo. Haluatteko nähdä ja kuulla pienen demon? #taiteestatyötä #hpnn #mekatv30vuotta ♬ alkuperäinen ääni - mediaakaikille


Iltapäivällä Ari lähti viemään Hennan kotiin. Minä ja Tiia keitimme kahvit ja otin suklaa keksit. Joimme kahvit, kun Ari tuli takaisin, hänkin joi kahvit.

Tänään oli kiva päivä siksi, että saimme jotain aikaseksi.

17.3. torstaina Tekunkorpi peruuntui

Sen sijaa kävimme kaupassa ostamassa lauantain Me Itse vuosikokouksen ruoat ja herkut. Sen jälkeen tulimme SEKKiin jossa editoitiin musiikkivideota ja kirjoitin  oman osuuteni viikkorapsaan. Lauantaina saa taas Eija kirjoittaa päivän rapsan.

Tiia Takala

Lauantaina 19.3. Eija päivärapsa

Hei täällä Porin Me Itse varapuheenjohtaja Eija Railo. Aamulla Ari haki Hennan ja Keijon sekä myöskin Elinan. Sen jälkeen minut haettin kello 8:20 hetken päästä. Minä ja Ari haimme Eemelin noin 8:40 aikaan, sitten tulimme SEKKiin. 

Tänne tuli vielä Mikko ja Tero sekä myös Samuli Harjavalasta myöskin Santeri tuli itse SEKKiin pyörällä.
 
Minä ja Tiia aloitimme tekemään keittiöhommia. Ari kuori yhden perunan ja kuinka ollakaan, Ari sai haavaan peukaloonsa. Sitten Tiia joutui antamaan laastaria Arille ja sen jälkeen minä kuorin perunat.

Sitten oli Me Itse kokous etänä. Sitten joimme kahvia. Myöhemmin, kun olin kattilaan ääressä, Yki tuli käymään ja juteltiin hetken aikaa. Sitten pidettiin ruokatauko. Ruokana oli siskonmakkara keittoa, söimme sitä ja seurasimme Me Itse kokousta etänä. 

Me Itse vuosikokousta etänä SEKKistä

Sitten taas taas joimme kahvia, söimme jäätelöä välipalaksi ja sekä herkuteltiin. Tänään on ollut kiva päivä tähän mennessä, on ollut hauska päivä, mukava myöskin.

Me Itse vuosikokous sekä myös Porin meikäläisten tapaaminen samalla

Varapuheenjohtajalla on asiaa

Minun mielestäni on ollut vähän vauhdikas päivä tänään, aamulla sekä iltapäivällä, mutta nyt on rauhallista tällä hetkellä.

Mennäänpäs minun kuulumisiini eli varapuheenjohtajalla on asiaa. Me Itse Porin porukalle kuuluu hyvää. Pidimme ensin Me Itse vuosikokousta sekä tauolla myös omamme kokouksen. Kävimme kaikkia juttuja läpi tänään taas, mitä on meneillään.

Porukat on ollut tänään ihan rauhallisia, näin varapuheenjohtaja sanoisi. Porukalle maistui ruoka, mitä olemme tehneet.
Olen iloinen kun Yki tuli käymään tänään täällä ja katselemassa meitä kaikkia ja minua, kun tein siskonmakkara keittoa.

Tämä porukka on oikeasti mahtava ja taas olen ylpeä siitä, että he ovat aina olleet mahtavia!

Tässä oli varapuheenjohtajan kuulumiset tänään taas.

Eija Railo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti