tiistai 21. elokuuta 2018

Osallisuus teatterin väkeä osa I

Porissa perustettiin Osallisuus teatteri keväällä 2018.



Nyt kerromme, millaista väkeä teatterissa on.
Tässä siis meidän porukkaa omin sanoin.





Aleksi Ahonen

Meikä asuu Porissa. 
Mä olen myös syntynyt Porissa.
Mä asun nyt asuntola Apollossa
ja olen töissä Monituotteessa. 

Teen alihankintatöitä; pussitan ruuveja 
ja minulta sujuu lähes kaikki työt.

Meikä harrastaa videopelien pelaamista ja skeittilautailua.
Airsoftaaminen on myös hienoa. 
Lennokkien lennättäminen on mun juttu.
Mulla on oma veli joka on mulle tärkeä. 
Äiti ja isä ovat tärkeitä myös. 
Jotkut sukulaisetkin on tärkeitä. 

Osa sukulaisista asuu vielä Tuusulassa. 
Mulla on tuttuja myös Hesassa ja Oulussa.
Meikä kuuntelee räppiä 
ja olen aika kova räppäämään 
sekä beatboksaamaan. 

Kuuntelen puhelimesta Eminem, Vinnie-paz, 
La-coka-nostra, XXXtentacion; 
räppäreitä kaikki tyyni.




Erik Lehto

Olen paljasjalkainen porilainen. 
Olen töissä Monituotteessa. 

Vapaa-ajan harrastukseni on Porin Ässien B 1,
toimin sen turvapäällikönä.

Syksyisin pelaan sählyä. 

Olen luonteeltani iloinen ja kova tekemään töitä.

Olen mukana Avain-orkesterissa laulajana. 
Meitä on orkesterissa useampi laulaja.  
Avain-orkesteri vetää ihmisiä puoleensa, 
sillä keikkoja on tänä syksynä useampia.

Olen mukana myös Radio Valossa 
toimittajan roolissa. 
Olen myös  SEKKin ja MEKA TV:n 
porukassa mukana aktiivisesti. 
Olen kiinnostunut 
teatterista ja kaikesta siihen liittyvästä.




Mika Taimi

Asun Porissa Viikkarissa. 
Olen iloinen ja liikkuvainen kaveri. 
Olen kova lukemaan; oikea lukutoukka. 

Olen töissä Monituotteessa 
ja kerran viikossa avotöissä Lännen pesulassa. 

Olen pelannut Bocciaa vuodesta 1992 lähtien. 
Ensimmäinen pokaali Bocciasta tuli vuonna 1994.




Henna Kangassalo

Asun asuntola Aurorassa,
kehitysvammaisten tuetussa asuntolassa. 

Olen viihtynyt siellä hyvin. 
Muutin asuntolaan 2016 kesällä. 

Olen töissä Monituotteessa työkeskuksessa. Pidän kaikista töistä joita 
Monituotteessa saa tehdä ja olen kova tekemään töitä.
Olen kova laulamaan karaokea ja menestynytkin siinä,; sain toisen 
palkinnon Vappujuhlissa karaokekilpailussa.
Luonteeltani olen ilopilleri ja vauhdikas nainen. Olen Tykkään tehdä 
käsitöitä. 
Osallistun myös seurakunnan kerhoon kerran viikossa. 




Elina Lähteenmäki

Asun asumisyksikkö Auroorassa. 
Olen töissä Monituotteessa.
Minulla on kolme veljeä sekä äiti ja isä. 
Rakastan poikaystävääni, olemme kihloissa. 
Olen siitä todella illoinen.  

Olen iloinen ja yritän jutella vaikka ei aina huvittaisi. 




Mervi Aaltonen

Asun Apollossa; 
Apollossa saa apua tarvittaessa päivittäisissä toimissa.

Olen syntynyt Porissa. 
Olen töissä Ojantien toimintakeskuksessa. 
Harrastuksena minulla on tämä teatteriprojekti, 
josta olen todella kiinnostunut ja iloissani. 

Haaveena olisi tulla Tampereen teatterin näyttelijäksi. 
Olisi hienoa saada näyttäviä valokuvia näistä 
näytelmäkohtauksista joissa näyttelen; 
vaatteista ja minusta.




Jukka-Pekka

Asun Porissa ja olen syntyjään porilainen. 
Käyn töissä Monituotteessa viitenä päivänä viikossa. 

Kaverin kanssa pelaillaan, 
joka toinen perjantai erilaisia pelejä. 
Käyn myös lauantaisin 
Kaffeehuoneella tapaamassa tuttuja.

Olen kiinnostunut musiikista ja tästä teatteriprojektista.



Ensi viikolla sitten lisää meidän porukasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti