keskiviikko 1. heinäkuuta 2020

Huittisten Hulivilien kesätapaaminen

Taiteesta työtä -hankkeen koronaeristyksiä puretaan paikkakunta kerrallaan ja nyt tavattiin Huittisten Hulivilit suunnittelun, ruokaliun ja mukavan seuran merkeissä. Pääasiana oli tietysti se, että nähtiin tällä porukalla ensimmäistä kertaa 3 kuukauteen ja päätettiin sitten pitää Ilmaisutaidon pajapäivät sittenkin Huittisissa 7.-8.7.2020.

Tapaaminen Jassun luona




25.6 meillä oli tapaaminen 
Jasminin luonna
ja meitä oli ainakin 10 henkilöä.

Me grillattiin ja muut söi tuota jätskiä,
mutta en minä syönyt,
koska olen luvannut noille lääkäreille,
että en tee mitään huonoa 
eli siis syö mitään herkkuja, 

Saisin kerran viikossa syödä,
mutta en viitsi syödä,
koska sitten se vaan riistäytyisi käsistä. 

Niin, me grillattiin, juteltiin
ja käytiin kaikkea läpi tulevaa.
Miten on mennyt
ja miten paljon on jäännyt tekemättä,
koska toi korona on vienyt oman osansa. 

Ja totta kai se on sekoittannut
ihan kaiken tässä asioissa,
enkä tiedä, tuleeko koskaan mikään normaaliksi,
tämä meidän hommakaan. 

Niin, me syötiin grilliruokaa
ja samalla me juteltiin.
Henna otti kuvia meistä
ja Arikin otti noita kuvia,
jota hän aikoo laittaa tähän juttuun. 

Minä en ole silloin 7-8.7 täällä
ilmaisutaidon pajapäivillä,
kun menen Helsinkiin.
Toivon että täällä hoidetaan
nämä asiat kunnolla. 

Toivon että Henna nimitettiin
tulevaksi uudeksi puhenjohtajaksi,
koska minä olen jossain vaiheessa
lähdössä pois täältä,
niin pakko oli joku nimittää minun tilalleni.

Nyt olen ihan varma siitä,
että minä lähden täältä pois,
koska olen aina niin hiton yksinäinen täällä,
kun kukaan ei koskaan käy minun luonani.

Siitäkin oli puhetta,
että kun minä lähden pois,
niin sitten voi olla että kaikki menee ihan uusiksi.


Meitä oli täällä Mari, Henna, Hanna,
Paula, Lauri ja Jasmin.
Meillä oli vierailevia tähtiä Jaana ja Tiia
sekä meidän pomomme Ari Impola. 

Eiköhän tämä ollut tässä 
ja seuravan kerran sitten uusiksi.

Oikeen hyvää kesää kaikille!!!!!!


päivitetty: 25.6.2020 kello 22:22
Jasmin Blomander Huittinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti