tiistai 5. toukokuuta 2020

Miten meni Vappu Satakunnassa?

Satakunnan meikäläiset ja #taiteestatyötä -hanke rauhottui ja/tai riehaantui Vapun ajaksi omilleen ja näin sujui parin meikäläisen Vappu.


Vappu koronan varjoissa 2020


Santerin etävappu

Santerin Vappu Porissa



Ajattelin kirjoittaa Vappu blogia
Ensiksikin hyvää etävappua Porin meikäläisiltä,
Hyvät Vapun toivotukset koko Suomen meikäläisille
tausta tuille, Me itse jäsenille 
ja pääkallo paikalle Tampereelle.

Myös minulta itseltäni Hyvät Vaput Kaikille. 

Nyt on Vapun päivä. 
Minun Vappu on mennyt hyvin.

Eilen torstaina oli Vappu aatto.
Minulla meni aatto hyvin lenkkeilessä, 
saunoessa ja hyvin syödessä
munkkeja ja simaa.

Meidän asutolassa tilatiin iltapalaksi 
pizzaa ja kebabia.
Itselleni otin kebabia ranskalaisilla.

Eikö se mennyt niin, 
että hyvä ruoka, parempi mieli.


Kuullaan ensi viikolla taas uusien blogien merkeissä.

Santeri Saarinen
Porin Me Itse


Samun Vappupallot

Samun Vappu Kankaanpäässä


30.4 alkoi Vappu aatto aamu minulla hyvin 
ja pirtein mielin sitten jatkoin päivää 
puhallellen ilmapalloja 
ja koristellen serpentiinillä. 

Sen jälkeen ihailin aikaan saanutta. 
Sitten odotin iltaan saakka 
ja kun ilta koitti, 
aloin vappuherkkuttelun sipseillä,
karkeilla sekä join limua 
ja katsoin dvdltä susikoira Roita. 

Sitten lopettelin päivän ja aloin nukkumaan 

Perjantai alkoi 1.5. Vappupäivän aamu. 
Minulla oli hyvä ja pirteä olo.

Aamu meni huilaamisen merkeissä, 
kun päivä alkoi, 
minä aloin pelaamisen pleikkarilla.
Pelasin Tomb Raideria.
Sitten söin munkkeja 
ja join simaa.

Samun Vappuriehaa

Jatkoin pelaamista iltaan saakka 
ja lopetin vapun nukkumisen merkeissä.

Samu Rantanen
Kankaanpää

Mikon Vappu Porissa



Huomenta.
Mennyttä Vappublogia kirjoittelen
aiheesta miten Vappuni sujui.

Ensimmäiseksi tietenkin heräten ja pukien
vai kävinköhän suihkussa, 
taisi olla niin 
ja vanhemmilla ollessa saunassa.

Ensin pelasin muutamaa peliä ja söin
Puolelta päivln lähdin kävelemään vanhemmille.

Nyt kun on ollut tämä korona,
niin veljen synttäreille ei päässyt.
Siksi palasinkin kämpälle jo perjantaina.

Pelaten ja kävellen on muukin korona aika mennyt.

Mikko Ketola
Me Itse kokemuspuhuja

Ylitarkastaja Mikko "Kähkönen" Ketotola tarkistaa, onko Vappu mennyt säädösten mukaisesti


1.-2.5.2020 Jasmin Huittisissa

Jassun Vappukukka

1.5.2020
Tänään on ollut ihan jees päivä, 
mutta vielä painaa mieltä se mun kaverini kuolema 
ja se että ei oo töitä.

Kävin tallilla, 
koska olin luvannut, 
että menen kuvaamaan yksiä tyttöjä 
ja niin minä sitten menin.

Olo oli huono, 
kun ei oikeen jaksannut keskittyä mihinkään.
Ei ollut semmoista fiilistä, 
että jee kiva olla tallilla, 
vaan olin itkuinen ja allapäin. 

Se olo parani iltaan kohden 
ja sitten se oli hyvä. 
Minun vappuni meni tylsästi.


2.5.2020
Tänään minun päiväni alkoi sillälailla,
että en olisi halunnut aukaista verhojani, 
koska en olisi halunnut nähdä ulos.
Siellä on niin harmaata ja inhottavaa.
tuonlainenn ilma vetää mielen matalaksi 
ja tulee masentunut olo. 

Onneksi on jotain positiivistä, 
voin vaan nyt olla ja nauttia 
jostain ihan muusta kuin tuosta ilmasta, 
voin kirjoitella tällä konella ja siitä nautin. 

Mutta nyt olen kirjoittannut tarpeeksi.

päivitetty 2.5.2020 klo: 16:58

Jasmin Blomander

Huittinen

Jassu ja kaveri


EIJA Porissa



Tässä tulee minun Vapputarinani.
Olin lenkkeillä sunnuntaina, 
otin kuvan ja se oli hieno. 

Eijan Vappukuva

Minun Vappuni meni hyvin. 
Illalla olin diskon vetäjänä, oli kivaa. 
Pidimme taukoa, söimme sipsiä ja karkkia. 
Tällainen on minun tarina.


Eija Railo
Pori

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti