torstai 6. huhtikuuta 2023

Eijan keikkajuttuja

Tervehdys taas, täällä varapuheen johtaja Eija Railo ja miulla on asiaa.

30.3.2023 Ari haki minut aamulla kello 9:04 aikaan. Ennen kuin kello 9:10, joka oli sovittu aika. 

Menimme Tekukorpeen sekä Tiiakin oli mukana myös. Odoteltiin porukka. Minulle on muuten tulossa tulevia keikkoja hieman.

Tämä oli muuten iloinen päivä, kun sain nähdä Tekukorven väkeä pitkästä aikaa, kun siitä oli muutamia kuukausia, kun kävin siellä viimeksi esiintymässä. 

30.3. Tekunkorvessa laulettiin ja äänitettiin

Minä lauloin muutamia lauluja ja äänitimme. Porukka tekivät rytmejä laulun aikana.

Minulle kuuluu hyvää. Tällä hetkellä en ole tänään töissä Monituotteessa, kun ole keikassa, vähän vaihtelu virkistää. 

Lauantaina 1.4. piti mennä kello 8:10 aikaan Eurajoelle ja Kiukaisiin vähän lauleskelemaan lauluja ja Jaanaakin tulee mukaan sinne ja tietysti Arikin tulee mukaan.

Eurajoen keikka peruuntui koronan vuoksi, mutta Kiukaisiin päästiin.

Kiukaisten keikka onnistui

Porin Me Itselle kuuluu ainakin hyvää minun mielestäni ja on hyvinkin mennyt. Hieman kivaa päästä keikoille lauleskelemaan porukoille onneksi.

Sitten tiistaina 4.4 olikin Osallisuus teatterin näkyvämmäksi ja kuuluvammaksi 5 vuotis juhlakonsertti Porin seudun kansalaisopistolla kello 13:00 alkaen ja olin siellä esiintymässä. 

Osallisuus teatterin 5 vuotis konsertti 4.4.2023

Ette varmaan arvaakaan se tiistai 4.4. oli minun syntymä päiväni sekä juhlin silloin sitä samalla minun omia synttäreitäni kun täytin 28 vuotta.

Tässä tällä kertaa kaikki mitä minulle tuli mieleen mitä haluaisin sanoa, kirjoitellen taas jossain vaiheessa blogia lisää.

Eija Railo
muusikko ja 
Porin Me Itse varapuheenjohtaja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti