keskiviikko 9. elokuuta 2023

Eijan tiistai 8.8.2023

Päivän rapsa tiistaina 8.8.2023

Eijan päivän rapsa

Ari ja Jaana haki minut töihin kello 11.
Tulin vähän myöhempää,
kun menimme Monituotteeseen.
Kannettiin tavaroita,
sitten menin syömään rauhassa ruuan.

Sen jälkeen pidimme
Porin Me Itse pikakokouksen,
jossa kävimme asioita läpi hieman.
Kävimme myös kesän kuulumiset läpi.

Tänään myös pidimme treenit kesäloman jälkeen.
Laulettiin erilaisia lauluja ja mitä oli tuttujakin meille.

Nyt Porin Me Itse varapuheenjohtaja Eijalla on asiaa

Porin Me Itselle kuuluu hyvää
ainakin nyt tällä hetkellä
minun mielestäni ja puheenjohtaja Santerille
kuuluu myös hyvää.
Osallisuus teatterille kuuluu myös hyvää. 

Minulla meni kesäloma meni hyvin.
Kävin päivä reissussa Kuivalahdella.
Siellä oli kivaa.
Olen ennenkin käynyt siellä.

Meillä meni treeneissä ihan hyvin
ja Eerik oli hyvä taustalauluissa minun mielestäni
sekä Pekka soitti hyvin bassoa.
Minun mielestäni on mennyt hyvin
nämä Osallisuus teatteri ja laulu treenit myös. 

Jaanalle ja Arille sekä Tiialle kuuluu hyvää.
Minun mielestäni ainakaa
ei koskaan ole mennytkään huonosti,
minun mielipiteeni mukaan onneksi.

Treenien jälkeen mentiin
Jaanan ja Tiian kanssa Ari mökille
suunnittelemaan syksyn toimintaa.
Minä kirjoitin tämän. 

Tänään tähän blogi rapsaan tulee kuviakin,
nytkin mitä menen ottamaan erilaisia kuvia.
Tässä näitä kuvia.

Arin ja Eeva-Liisan mökin pihalla

Mökkirannalla kävi kova tuuli


Leppärä, jossa meillä oli teatteri- ja musiikkileiri 2 vuotta sitten

Tällainen oli minun blogini tänään. 

Illalla meillä oli mökillä vielä Tiistaitiimi etätapaaminen

Minä ja Porin Me itse toivottaa hyvää alkavaa viikkoa porukoille.

Eija Railo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti