perjantai 30. syyskuuta 2022

Eijan taidetestaamo keskiviikko

Keskiviikkona 28.9.2022

Ensin minä menin aamulla tilausajo bussilla Monituotteeseen. Juttelin mies kuskin Juhan kanssa mukavia juttuja ennen töihin menoa. Myöhemmin minä ja Henna mentiin syömään ruokaa, sen jälkeen Ari ja  myös Tiia haki meidät. Lähdimme Mistelin Taidetestaamoon pitämään kurssia.

Ensin kerrotiin, keitä me olemme ja katselimme vähän videoita Mistelissä aiemmin tehtyjä juttuja. Tämän jälkeen vähän laulettiin ja soitettiin lauluja. 

Soitettiin Taidetestaamossa vähän musiikkia


Kaikki saivat soittaa rytmiä meidän mukana. Sen jälkeen suunniteltiin kaikkea kivaa lopuksi.

Nyt tulimme tänne SEKKiin. Henna meni äänittämään uutta laulua syyskuun musavideo kappaletta.



Minä kirjoitan tätä blogia. Tiia hääräilee keittiössä keittämässä kahvia ja kahvin kanssa syömme leipää.


Porin meikäläisten varapuheenjohtaja Eija Railolla on asiaa

Mennäänpäs minun kuulumisiin. Minulle kuuluu hyvää ja puheenjohtaja Santerille kuuluu myöskin hyvää. Tällä hetkellä se Porin Me Itselle myös.

Hetken päästä menen noin kello 15:00 liikuntatunnille.

Tänään on ollut kiva päivä, kun pääsimme Hennan sekä Tiian ja Arin kanssa Mistelin pitämään Taidetestaamoa. Se oli mitä mukavin päivä ja taas ensi keskiviikkona sama juttu Taidetestaamolla. Katsotaan mitä ensi keskiviikkona tapahtuu seuraavaksi, enpäs kerro mitä.

Tälläinen oli minun päivän blogi tänään. Katsotaan milloin taas kirjoitan blogia. Kyllähän minä kirjoitan näitä blogeja ihan varmasti. Kirjoitan tätä aina, jos on tarvetta, enkä lopettaisi blogien kirjoittamistakaan ollenkaan, koska tykkään kirjoitella.

Tässä vielä video Taidetestaamosta, jonka katsoimme. Se oli myös ensi-illassa Blue Sea Film Festivaaleilla tänä vuonna ja olin mukana esittämässä sitä siellä.


Eija Railo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti