maanantai 17. syyskuuta 2018

Osallisuus teatterin väkeä osa 3


Tässä 3. osa meidän porukan esittelystä,
tällaista väkeä me sitten ollaan.



Meitä on kaiken kaikkiaan 19 teatterilaista
sekä 4 taustaohjaajaa.






Matti Jaos

En kommentoi.
Asun äidin kanssa kerrostalossa.
Olen monituotteessa töissä
neljänä päivänä viikossa.
Keskiviikko on vapaata.

Harrastan musiikkia,
jota voin myöskin tehdä.

Tämä oli tässä.




Eija Railo

Asun Tynkäkujan asuntolassa. 
Heinäkuun alussa olen 23-vuotias.
Kuunteleen musiikkia ja käyn kävelemässä.
Olen töissä Monituotteessa maanantaista perjantaihin.




Reijo Kontiainen

Asun luvialla omakotitalossa.
Se on kuolinpesä

Olen Porin Hyviksen jäsen
ja siellä valmistettiin yhteisö elokuva.
Sen jälkeen olen kulkenut mukana

Kaveraan Soilan kanssa. 




Soila Vilen 

Olen Porin Hyviksen jäsen.
Teemme järjestöjen välistä yhteistyötä.


Olemme tehneet yhteisöelokuvia
ja toivon tämän yhteistyön jatkuvan välillämme.

Teatteri antaa jokaiselle ihmiselle jotakin 
maan ja taivaan väliltä.
Olen ollut tässä mukana kaverini Reijon kanssa.




Marjaana Heino

Työskentelen ohjaajana  Monituotteessa.
Olen kolmen lapsen äiti ja asun Porissa.
Harrastan kustomfillarointia ja kaikenlaista askartelua
sekä käsitöitä. 


Perheessämme on myös Siperian husky,
joka on tuonut lenkkeilyintoa ja liikunnan iloa lisää.

Teatteriprojektissa olen mukana taustatukena Monituotteen puolesta. 
Odotukset projektin suhteen ovat korkealla,
minä liitelen matalalla.





Sirissa Roswall-Törmänen

Toimin ohjaajana Monituotteessa. 
Olen innoissani teatteritoiminnasta Monituotteessa. 
Teatteri on lähellä sydäntäni. 
Käyn teatterissa ja harrastan itsekin
taustajoukoissa häärimistä. 


Tykkään ihmisistä ja olen sosiaalinen. 
Vastapainoksi on hyvä hiljentyä saunajoogan parissa. 
Kotona huomiota kaipaavat tyttären marsut, 
jotka ovatkin parasta rentoutusterapiaa.






Milla Impola

Olen töissä Satakunnan Elävän Kuvan Keskuksessa 
ja Osallisuusteatterissa ohjaan teatteri-ilmaisua.

Asun Porissa mieheni ja karvaisen vauvamme, 
eli kissan kanssa.

Harrastan teatteria, sirkusta ja kuorossa laulamista. 
Muuten vapaa-ajalla tulee luettua paljon, 
katseltua elokuvia ja joskus yritän 
vääntäytyä kävelylenkille tai uimaan.



Ari Impola

Olen freelancer taidepainotteisen erityistyön ohjaaja,
kulttuurin ja taiteen sekatyöläinen.
Toimin Osallisuus teatterissa jonkin sortin promoottorina
ja häärään taustalla kaikenlaista,

ainakin olen muka tekevinäni jotain.

Haaveissa on, että Osallisuus teatteri
saataisiin maakunnalliseksi Satakunnan meikäläisten

elokuva-, teatteri- ja vaikuttamistoiminnaksi
ja että saataisiin tähän lisää resursseja sekä ohjaajia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti